Sunday 12 February 2012

week-END


Weekend yg kurang memenatkan berbanding weekend yg lepas. takde cerita balik sampai jam 5/6 pagi. mcm biasa, berkumpul dan berdebat sesama member gua. weekend yg tiada perlumbaan utk di pertonton. tiada juga cerita pasal toyota open,honda open mahupun open house thaipusam samivelu. dan ada jgk yg tak balik, mungkin masa utk diluangkan kepada pasangan masing-masing. gua paham sebab dulu pun gua pena lalui benda semacam mereka. yg pasti penutup weekend yg menggembirakan bila kemenangan utk team gua, MANCHESTER CITY. fan Man.Utd, jgn kecewa. duduk je lah no.2 tu ye. bagi lah peluang kat team lain utk pegang EPL. season ni gua rasa peluang masih terbuka kpd mana-mana team terutama top5. tapi kecewa jgk dengan perfomance Man City yg nampak mudah rasa selesa dgn kedudukan mereka. Im just hoping that Man City will get EPL title for this season. dan itu pasti sesuatu yg gembira buat gua sepanjang 2012 ni.

oh lupa, gua masih tak keje. macam bangkai plak gua nk sebok cite pasal weekend. hari-hari adalah weekend gua buatpe la gua nk kecoh sgt. puih puih puih! tapi esok pagi gua ada keje nk disiapkan. nk cat rumah. dah 2minggu beli cat tak bercuit langsung. ada kang abang gua kawin cat tak kering-kering lagi. begitu bagus perangai gua dan sebenarnya gua dah bosan nak pegang berus cat, drpd kakak gua yg first kawin sampai abang gua kawin, gua sorang je yg cat rumah.jgn nanti gua kawin semua buat tak tau dah la, mmg gua simbah cat kat smua adik beradik gua. damn!

*lu ade cita-cita nak kawin jgak ke acan badak? puihhh!

No comments:

Post a Comment